نمایشگاه «سوغات ویژه زائران حج تمتع» در یزد برپا شد
کد خبر: 3822685
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸

نمایشگاه «سوغات ویژه زائران حج تمتع» در یزد برپا شد

گروه اجتماعی ــ نمایشگاه سوغات ویژه زائران حج تمتع ۹۸ با حضور مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان و مدیر حج و زیارت استان یزد افتتاح شد.

نمایشگاه سوغات ویژه زائرین حج 93به گزارش ایکنا از یزد، نمایشگاه سوغات ویژه زائران حج تمتع 98 عصر روز گذشته، 4 تیرماه با حضور علی صالحی، مدیرکل روابط‌عمومی استانداری یزد، حجت‌الاسلام حبییان، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان و علی‌اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد افتتاح شد.

این نمایشگاه برای هشتمین سال متوالی در استان یزد و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و آماده‌سازی بستر مناسب برای استفاده زائران از فرصت معنوی حج برپا شده است.

این نمایشگاه شامل غرفه‌های متعددی از جمله پوشاک، اسباب بازی، پیراهن مردانه، چادر مشکی، لوازم خانگی و غیره ... است که با همکاری اتاق اصناف و مدیریت حج وزیارت در سالن همایش به مدت 10 روز از ساعت 17 الی 22 برپا خواهد بود.

یادآور می‌شود نمایشگاه سوغات ویژه زائران حج تمتع 98 که با ابتکار مدیریت حج و زیارت استان یزد برگزار می‌شود همه ساله با استقبال قابل توجهی از سوی زائران مواجه می‌شود.

انتهای پیام

captcha