طرح «نشاط معنوی» در امامزادگان اردکان اجرا می‌شود
کد خبر: 3822798
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

طرح «نشاط معنوی» در امامزادگان اردکان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان از اجرای طرح «نشاط معنوی» در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکانحجت‌الاسلام سیدمهدی سیدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: طرح نشاط معنوی همانند سنوات گذشته و در راستای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی ویژه نوجوانان و جوانان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح امسال در سه امامزاده و بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد هفتادر و بقاع متبرکه سیدهاشم و حوض عباس از ۱۳ تیرماه جاری آغاز و تا ۲۹ مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان از فعالیت ۵ مبلغ بومی در این طرح خبر داد و گفت: در این طرح دوره‌های آموزشی شامل روخوانی، روان خوانی، تجوید قرآن کریم، احکام و رشته‌های ورزشی و هنری و ... برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدی یادآور شد: این طرح با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و با هدف غنی سازی اوقات فراغت، ارتقاء سطح فکری و اعتقادی، تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی در نوجوانان و جوانان و همچنین تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تابستان هر سال اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha