مراسم استقبال از شهید «عبداللهی سروی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3822865
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

مراسم استقبال از شهید «عبداللهی سروی» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مراسم استقبال از شهید «شعبانعلی عبداللهی سروی» امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در یزد برگزار می‌شود.

مراسم استقبال از شهید «عبدالهی سروی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم استقبال از شهید «شعبانعلی عبداللهی سروی» شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس امشب، 6 تیرماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

عبدالکریم لک، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اعلام این خبر از عموم مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه دارالعباده دعوت کرد با حضور باشکوه خود در این مراسم بیعتی مجدد با آرمان‌های والای شهدا داشته باشند.

لک افزود: مراسم تشییع این شهید گران‌قدر جمعه 7 تیرماه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه بر دستان امت حزب‌الله از مسجد روضه محمدیه تا حوزه علمیه مصلا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیکر مطهر شهید «شعبانعلی عبداللهی سروی» شنبه 8 تیر ساعت 8:30 در اردکان تشییع و سپس به زادگاهش روستای چاه افضل منتقل و در گلزار شهدا در جوار هم‌رزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

یادآور می‌شود شهید «شعبانعلی عبداللهی سروی» در دوران دفاع مقدس به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۳۶۱ با سمت تک‌تیرانداز در عملیات رمضان در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

captcha