مذاکره با آمریکا ذلت است/ ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌روند
کد خبر: 3822869
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

مذاکره با آمریکا ذلت است/ ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌روند

گروه سیاسی- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مذاکره با آمریکا تسلیم است و با توجه به اینکه تسلیم در برابر استکبار و دشمنان جنایتکار ذلت است، ملت ایران به هیچ عنوان زیر بار ذلت نمی‌روند.

مذاکره با آمریکا ذلت است/ ملت ایران زیر بار ذلت نمی‌روندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام‌ سیداحمد خاتمی، امام‌ جمعه موقت تهران 6 تیرماه در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در محل مسجد روضه محمدیه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه آیت‌الله شهید بهشتی و یارانش در حزب جمهوری اظهار کرد: شهید بهشتی معمار دستگاه قضایی کشور بود و اقدامات سازنده و مؤثر وی بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام‌ خاتمی افزود: سوء قصد به مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران در ششم تیر سال 1360، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در هفتم تیرماه، یازدهم تیر شهادت یار وفادار امام حضرت آیت‌الله صدوقی، سرنگونی هواپیمای مسافربری در 12 تیرماه 1367 توسط ناوگان آمریکای جنایتکار و شهادت 298 سرنشین آن از جمله حوادث جانکاهی است که در این ماه به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به شهادت 17 هزار نفر از هم‌وطنانمان توسط گروه‌های ترور سازمان منحوس منافقین اظهار کرد: این جریان همواره از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است و خداوند به‌ صراحت در قرآن فرموده که مستکبران مؤمنان را به دلیل ایمان قلبی‌شان به خداوند مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و سپس به شهادت می‌رسانند و جرم این افراد خداباوری بود و این جنایتکاران نمی‌توانستند خداباوران را ببینند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خون شهدای مظلوم ما هرگز از دامن آمریکای جهان خوار و ایادی خودفروخته‌اش پاک نخواهد شد و پیروزی نهایی از آن مستضعفان است.

امام‌ جمعه موقت تهران با یادآوری اینکه امروز در ایام ورود مسلم بن عقیل به کوفه قرار داریم، گفت: در زمان ورود ایشان به کوفه بیش از 10 هزار نفر به استقبالش رفتند ولی چند روز بعد هیچ‌کسی در کوفه پشتیبان وی نبود و کسانی که می‌گفتند تا پای جان پشت مسلم بن عقیل هستند اصلاً از وی حمایت نکردند.

خاتمی با اظهار پیروی مردم از ولایت‌فقیه در عرصه‌های مختلف گفت: مردم ایران اما همانند مردم آن روز کوفه نبوده و نیستند و تا پای جان پشتیبان ولایت باقی خواهند ماند.

انتهای پیام

captcha