۲۰۰ مددجوی یزدی به مشهد اعزام می‌شوند
کد خبر: 3824735
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

۲۰۰ مددجوی یزدی به مشهد اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: در ایام دهه کرامت ۲۰۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

۲۰۰ مددجوی یزدی به مشهد مقدس اعزام می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی‌منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با تشریح برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت اظهار کرد: در ایام دهه کرامت ۲۰۰ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در مراکز فرهنگی کمیته امداد استان یزد در دهه کرامت بیان کرد: مراسم جشن و مولودی‌خوانی برای خانوار تحت حمایت، برگزاری نشست‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده و روابط والدین با فرزندان و همچنین روابط فرزندان با یکدیگر با تأسی از سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ویژه جامعه هدف تحت حمایت، برگزاری همایش ویژه روز دختر و شناسایی و تجلیل از دختران مددجوی فعال در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، جشن تکلیف برای دختران تحت حمایت در سن تکلیف ازجمله برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن ویژه مددجویان تحت حمایت، بازدید از منازل مددجویان و عیادت از مددجویان بیمار و سالمند و دلجویی از آن‌ها با حضور مسئولان شهرستانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه، زیارت‌های دسته‌جمعی و گروهی مددجویان از اماکن و بقاع متبرکهٔ امامزادگان با اجرای برنامه‌های آموزشی و معرفتی، مسابقه نقاشی با محوریت حدیث شریف «سلسله الذهب» برای دانش‌آموزان ۷ تا ۱۲ سال تحت حمایت از دیگر برنامه‌های موردنظر در این ایام است.

وی یادآور شد: طی سه‌ماهه نخست سال جاری ۸۳۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شدند، این در حالی است که ۴۵۰ نفر از آنان در قالب طرح «شوق زیارت» و با کمک نیکوکاران یزدی به مشهد مقدس مشرف شدند.

یادآور می‌شود ۶۸۷ مددجوی تحت حمایت نیز در سه‌ماهه نخست سال ۹۸ از برنامه‌های فرهنگی این نهاد در قالب کلاس‌های آموزش قرآن و دوره‌های آموزشی آگاه‌سازی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام

captcha