یزد «زیر سایه خورشید» می‌رود
کد خبر: 3825141
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

یزد «زیر سایه خورشید» می‌رود

گروه اجتماعی ــ دبیر دوازهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد از اجرای ۳۱۳ برنامه با حضور خدام حرم رضوی در سطح استان خبر داد.

313 برنامه در جشنواره «زیرسایه خورشید» در یزد اجرایی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، کاروان خدام حرم رضوی در ساعات اولیه ورود خود به استان یزد شنبه شب، 15 تیرماه، در مراسم معنوی که در مسجد جامع کبیر یزد برپا شد، حضور یافتند.

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، رئیس جشنواره زیر سایه خورشید در یزد در این مراسم با اشاره به برکات برگزاری این جشنواره بین‌المللی در سراسر کشور و در جهان اسلام اظهار کرد: در دهه کرامت توجهات همه مردم به سمت امام رضا(ع) معطوف می‌شود و این جلب توجه به ثامن‌الحجج(ع) موجب جلب توجه خداوند متعال خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، دبیر دوازهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش مختصری از برنامه‌های این جشنواره در سال گذشته گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در سال جاری، 313 برنامه در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 110 برنامه در شهر یزد بیان کرد: ویژه برنامه‌ها با محوریت حضور خادمان رضوی در مکان‌های مختلف از جمله بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، بقاع متبرکه، اماکن عمومی و گردشگری، بعضی از ادارات و... اجرا خواهد شد.

این مراسم که به همت هیئت انصار ولایت یزد و با حضور جمعی از عاشقان علی‌بن‌ موسی‌الرضا(ع) برگزار شد، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط یکی از خدام، شعرخوانی حجت‌الاسلام اردکانی در مدح حضرت رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همچنین قرائت یکی از اشعار صابرخراسانی توسط حسام دلربائی، نوجوان یزدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام

captcha