دهه کرامت؛ فرصتی برای انتقال آموزه‌های رضوی
کد خبر: 3825176
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

دهه کرامت؛ فرصتی برای انتقال آموزه‌های رضوی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تشکل‌های دینی باید از فرصت دهه کرامت در جهت انتقال آموزه‌های رضوی به سطح جامعه بهره ببرند.

دهه کرامت؛ فرصتی برای انتقال آموزه‌های رضوی در جامعهبه گزارش ایکنا از یزد، حجت ‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 16 تیرماه در نشست رؤسای ادارات شهرستان‌های این اداره کل با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت بر لزوم بزرگداشت هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه تأکید کرد و گفت: تشکل‌های دینی باید از فرصت دهه کرامت در جهت انتقال آموزه‌های رضوی به سطح جامعه بهره ببرند.

وی با اشاره به میزبانی استان از هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان اظهار کرد: جهت برگزاری باشکوه این اجلاس تاکنون جلسات متعددی در استان برگزار و کمیته‌های لازم تشکیل شده است.

حسینی‌کوهستانی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اداره کل تبلیغات اسلامی استان به عنوان کمیته تشکل‌های این اجلاس انجام وظیفه خواهد کرد.

وی با اشاره به زبانزد بودن عزاداری مردم استان یزد از نظر سبک و محتوا در کشور گفت: به همین دلیل خروجی این اجلاسیه در استان یزد باید با سایر استان‌ها متمایز باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: خروجی متناسب با شان عزاداری مردم استان یزد در هفدهمین اجلاس سراسری پیرغلامان نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی منظم و حساب شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و رونق هیات مذهبی گفت: باید از اکنون برنامه‌ریزی لازم در خصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ایام بدون کمترین آسیب محتوایی صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: در این راستا باید جلسات هم اندیشی با حضور روسای هیات مذهبی، شاعران و مداحان در سطح استان برگزار شود.

وی با اشاره به برخی انتقادها نسبت به فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: در این موضوع دوحالت وجود دارد نخست آنکه عده‌ای از فعالیت‌های این سازمان بی خبر هستند که باید در این حوزه اطلاع رسانی بیشتری صورت گیرد و دوم آنکه کاستی‌هایی وجود دارد که در اینصورت باید با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دلسوزان در برنامه‌ها تجدید نظر شود.

حسینی‌کوهستانی با بیان اینکه تمام فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است افزود: حال در این مسیر عده‌ای که جهت حرکتشان متفاوت است بعضاً از فعالیت‌ها و کارکردهای سازمان ایراد می‌گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: این اداره کل در دستیابی به اهداف تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری با هیچ گروه و جریانی تعارف ندارد.

انتهای پیام

captcha