۱۷ تیرماه؛ آغاز اعزام اولین گروه زائران یزدی به حج تمتع
کد خبر: 3825191
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

۱۷ تیرماه؛ آغاز اعزام اولین گروه زائران یزدی به حج تمتع

گروه اجتماعی ــ مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به آغاز اعزام اولین گروه زائران حج تمتع در این استان گفت: عملیات اعزام زائران حج تمتع ۹۸ از فردا، ۱۷ تیرماه از ۱۷ ایستگاه پروازی آغاز خواهد شد.

17 تیرماه؛ آغاز اعزام اولین گروه زائران «حج تمتع» در یزدعلی‌اصغر شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به آغاز اعزام اولین گروه زائران حج تمتع در این استان اظهار کرد: عملیات اعزام زائران حج تمتع ۹۸ از فردا، ۱۷ تیرماه از ۱۷ ایستگاه پروازی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمان بازگشت اولین گروه زائران نیز ۲۶ مردادماه خواهد بود افزود: از استان یزد ۴ هزار و پنج نفر در قالب ۲۷ کاروان به حج تمتع امسال اعزام می‌شوند.

شریفی ادامه داد: از این تعداد ۲۶ کاروان در قالب مدینه قبل که از این تعداد ۲۵ کاروان از فرودگاه شهید صدوقی یزد و یک کاروان از فرودگاه کرمان و همچنین یک کاروان در قالب مدینه بعد از فرودگاه شیراز به حج تمتع ۹۸ اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به بازگشت حجاج یزدی از ۲۶ الی ۲۹ مردادماه سال جاری بیان کرد: در حج تمتع امسال ۱۸۱۰ زائر مرد و ۲۱۹۵ زائر زن مشرف می‌شوند و جوان ترین زائر متولد اول تیرماه ۸۹، ۹ ساله و مسن ترین ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۱۲ با ۸۶ سال سن از شهرستان میبد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha