خدام رضوی با امام جمعه یزد دیدار کردند
کد خبر: 3825499
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

خدام رضوی با امام جمعه یزد دیدار کردند

گروه اجتماعی ــ خادمان علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در اولین روز حضور خود در شهر دارالعباده با آیت‌الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند.

خدام رضوی با امام جمعه یزد دیدار کردندبه گزارش ایکنا از یزد، خادمان علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در اولین روز حضور خود در شهر دارالعباده، با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کردند. 

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در این دیدار ضمن خیر مقدم به خدام، به عشق و علاقه وافر مردم یزد به امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: برگزاری چندین ساله جشن‌های زیر سایه خورشید، حرکت دو کاروان پیاده‌ به سمت مشهد مقدس و سکونت یزدی‌ها در مشهد، نشانه عشق و علاقه مردم یزد به امام رضا(ع) است.

وی حضور مباشران امام رضا(ع) و پیچیده‌ شدن رایحه رضوی در شهر را فرصت مناسبی برای ارتباط بیشتر قلبی مردم با امام رضا(ع) دانست و افزود: امام رضا(ع) حلقه وصلی است که عاشقان را به معشوق بزرگ، خدای متعال می‌رساند و حضرت توجه خاصی به خدمتکاران، زوّار و عاشقانش دارد.

امام جمعه یزد از خدام خواست تا در این مسیر به بیان حکمت‌ها، نصایح، بیانات و رشادت‌های امام رضا(ع) بپردازند و بر علم و اعتقاد مردم بیفزایند و هر جا که دلشان و دل مردم، متوجه خدا شد نابودی دشمنان دین مخصوصاً آمریکا و انگلیس را از خداوند بخواهند.

حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری، دبیر دوازدهمین جشنواره زیرسایه خورشید در استان یزد نیز گزارشی از روند برگزاری جشنواره ارائه کرد.

انتهای پیام

captcha