مفاهیم دینی به دور از روش‌های تکراری برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 3825510
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

مفاهیم دینی به دور از روش‌های تکراری برای جوانان تبیین شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار یزد گفت: مفاهیم دینی و مذهبی با بکارگیری روش‌های جدید و ابزارهای روز به دور از روش‌های تکراری گذشته به جوانان منتقل و برای آن‌ها تبیین شود.

مفاهیم دینیبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد، امروز، 17 تیرماه در نشست با حجت‌الاسلام سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد و کارشناسان قرآنی، فرهنگی و اداری این اداره با توجه به اهمیت و گسترده بودن حوزه کاری اداره تبلیغات اسلامی و انتظارات و نیاز جامعه و همچنین تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با در نظر گرفتن محدودیت‌های موجود، از اقدامات انجام شده تشکر کرد.

وی خواستار تلاش و فعالیت بیشتر برای برنامه‌ریزی همه جانبه عملیاتی و پژوهشی و به کارگیری روش‌های جدید و علم و ابزارهای روز به دور از روش‌های تکراری گذشته در حوزه‌های مختلف تبلیغات دینی و مذهبی شد.

فرماندار یزد افزود: فرمانداری در حد توان همکاری لازم را با اداره تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف داشته باشد.

حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در این دیدار گزارشی در خصوص شرح وظایف و عملکرد آن اداره در خصوص ساماندهی تشکل‌های دینی، فعالیت در حوزه آموزش و پژوهش، ساماندهی و پیگیری امور مساجد، ائمه جماعات مساجد، مدارس، ادارات و....ارائه کرد.

سلطانی با توجه به افزایش استقبال برای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا خواستار توجه و حمایت بیشتر از طرف آموزش و پرورش و مسئولان برای افزایش تعداد مدارس اسلامی صدرا در شهرستان شد.

captcha