ارائه خدمت به نیازمندان در جشنواره «زیرسایه خورشید» یزد
کد خبر: 3826443
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

ارائه خدمت به نیازمندان در جشنواره «زیرسایه خورشید» یزد

گروه اجتماعی ــ مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد از ارائه خدمت به محرومان و نیازمندان در قالب جشنواره «زیر سایه خورشید» که بزرگترین رویداد فرهنگی در استان است، خبر داد.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد اظهار داشت: این جشنواره بزرگترین رویداد فرهنگی در طول سال برای استان یزد استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد، رئیس دوازدهمین جشواره زیر سایه‌ خورشید پنجشنبه شب، 20 تیرماه در جشن بزرگ زیر سایه خورشید که در جوار امامزاده سید جعفر محمدع) یزد برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضار، علماء و مسئولان اظهار کرد: امشب دوازدهمین جشواره زیر سایه خورشید در یزد و اقصی نقاط کشور ایران اسلامی و ۷ کشور اسلامی همزمان در ۴۰ نقطه در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی چهل عنوان برنامه برای حضور خدام رضوی در استان برنامه‌ریزی و تدارک دیده‌ شده است که در قالب ۳۱۳ مورد فعالیت و خدمت اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی از کار‌های انجام شده به ارتباط معنوی که مردم با پرچم گنبد امام رضا(ع) و خادمان رضوی برقرار می‌کنند مربوط است و امید، برکت و نشاط در بین مردم اتفاق می‌افتد.

مسئول هیئت انصار ولایت استان یزد گفت: بخش دیگر مربوط به خدماتی است که به محرومان اختصاص داده‌ شده و ۵۰۰ درمان رایگان برای مددجویان بهزیستی در سراسر استان، ۱۰ ایستگاه سلامت در شهرستان‌های استان همراه با خدمات درمانی، پژشکی و بستری بیماران انجام شده است.

رئیس دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید استان یزد تصریح کرد: آزاد‌سازی زندانیان، کارت هدیه، تخفیفات جرایم راهنمایی و رانندگی، افتتاح کارگاه‌های خانگی، هزینه‌ حق فنی داروخانه‌ها، خدمات اصناف و بازاریان در روز ولادت، وام ازدواج و جهیزیه برای محرومان، تعمیر منازل، تدارک بسته‌های غذایی و فعالیت‌های مختلف دیگری که با حضور خادمان رصوی انجام شده‌اند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه ۱۳ خادم بزرگوار به مدت ده روز مهمان شهر دارالعباده یزد هستند گفت: امشب در این جشواره از حضور این خادمان بهره‌مند خواهیم شد.

وی از تک تک جوانان کانون رضوی استان یزد، هیئت انصار ولایت استان یزد، همه‌ی کسانی که در این امر مشارکت کرده‌اند، مسئولان محترم، آستان مقدس امامزادگان، شهرداری، نیروی محترم انتظامی و سپاه پاسدارن که برای امام رضا (ع) خادمی کردند و زحمت کشیدند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha