جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنند
کد خبر: 3826444
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

جوانان برای تحقق بیانیه گام دوم تلاش کنند

گروه اجتماعی ــ روایتگر دفاع مقدس گفت: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، ۷ بند را مورد خطاب جوانان قرار داده و مسیر حرکت را روشن ساختند، بنابراین جوانان باید گام دوم را مطالعه و در مسیر تحقق آن قدم بردارند.

جوانان در مسیر تحقق بیانیه دوم قدم بردارندبه گزارش ایکنا از یزد، حسین یکتا، سخنران جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» یزد پنجشنبه شب، 20 تیرماه در این جشن که با استقبال بی نظیر مردم همراه بود اظهار کرد: ما در این مملکت هرچه داریم از امام رضا(ع) است و برخی این روزها دل‌نگران می‌شوند این در حالی است که این مملکت، مملکت امام رضاست و ما در حصن حصین ایشان هستیم.

یکتا افزود: امسال چهل ‌سالگی انقلاب را جشن گرفتیم و چهل سال گذشت؛ قصه‌ها و غصه‌ها و زمستان‌ها گذشت و سیاهی به ذغال ماند، امروز پرچم انقلاب اسلامی و شیعه و شهدا در دنیا بالاست.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب به سرعت پیش می‌رود ضمن تأکید به مطالعه بیانیه گام دوم بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه 7 بند را با جوانان بیان کردند و مسیر حرکت را روشن ساختند. روزی شهدا اسلحه دست گرفتند و جبهه رفتند امروز آقا در گام دوم می‌گوید جوانان بیایید می‌خواهیم پرچم ظهور را بر بالاترین قلل عالم بزنیم. لذا باید گام دوم را بخوانید و در مسیر تحقق آن قدم بردارید.

این راوی دفاع مقدس همچنین به حرکت اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین روضه‌خوانی خود اباعبدالله(ع) و معرفی حسین(ع) به عالم است لذا حضور در این حرکت بزرگ لازم و ضروی است.

انتهای پیام

captcha