کمک ۴ میلیارد تومانی مردم خراسان‌شمالی به محرومان
کد خبر: 3826550
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

کمک ۴ میلیارد تومانی مردم خراسان‌شمالی به محرومان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از کمک چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی مردم خیر این استان به این نهاد طی امسال خبر داد.

کمک 4 میلیارد تومانی مردم خراسان‌شمالی به محرومان

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با بیان اینکه این کمک‌ها در قالب فطریه، اطعام، همیان مولا، سبد کالا به نیازمندان پرداخت ‌شده، اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان امسال حدود شش هزار سبد غذایی بین نیازمندان توزیع ‌شده است.

وی با اشاره به کمک ۵۳۱ میلیون تومانی نیکوکاران در قالب طرح همیان مولا، افزود: امسال یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان نیز برای اطعام نیازمندان استان هزینه شده است.

الهی‌راد ادامه داد: مردم روزه‌دار این استان نیز امسال حدود دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فطریه پرداخت کردند که بین نیازمندان این استان تقسیم‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی یادآورشد: از مجموع فطریه پرداختی ۱۲۹ میلیون تومان آن در قالب کفاره غیر عمد، دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان آن فطریه عام و حدود ۹۲ میلیون تومان نیز فطریه سادات بوده است.

الهی‌راد خاطرنشان کرد: ماه رمضان امسال یک هزار و ۳۱۸ نفر در قالب طرح محسنین و اکرام ایتام همکاری خود را با کمیته امداد آغاز کردند.
انتهای پیام

captcha