شهدا ما را به‌سوی حقیقت ازلی رهنمون می‌سازند
کد خبر: 3826763
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

شهدا ما را به‌سوی حقیقت ازلی رهنمون می‌سازند

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: شهدا راهنمای ما به‌ سوی حقیقت ازلی هستند و هرکس از روش و منش آنان الگو بگیرد هرگز گمراه نخواهد شد.

شهدا ما را به‌سوی حقیقت ازلی رهنمون می‌سازندبه گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز در جمع خادمان شهدا و ایثارگران شهرستان میبد با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: شهدا راهنمای ما به‌سوی حقیقت ازلی هستند و هرکس از روش و منش آنان الگو بگیرد هرگز گمراه نخواهد شد.

ابراهیمی تأکید کرد: جلب رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران یکی از اهداف ماست که سخت است لکن ازآنجاکه جامعه هدف ما بهترین خلق خدا هستند و در راه اعتلای میهن اسلامی بخشی از هستی خود را تقدیم کرده‌اند، وظیفه‌ داریم تمام تلاش خود برای جلب رضایت آنان را انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: با توجه به حرکت مقدس شهدا لازم است با برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند اقدامات لازم در راستای حراست از دستاوردهای بزرگ آنان انجام شود.

ابراهیمی بیان کرد: اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام «رونق تولید» نام‌گذاری کرده‌اند نشان از اهمیت موضوع دارد و ما باید به‌عنوان نهادی انقلابی که تحت نظر خاص معظم له اداره می‌شود، اهتمام ویژه‌ای در تحقق منویات ایشان داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد تصریح کرد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و ما باید همت کنیم ضمن تلاش برای حل مشکلات جامعه ایثارگری رضایت شهدا که رضایت حق‌تعالی را در پی دارد، کسب کنیم.

انتهای پیام

captcha