مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد پایان یافت
کد خبر: 3826767
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی- مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با برگزاری مسابقات آوایی با حضور متسابقین در یزد پایان یافت.

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد پایان یافتبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در یزد، 21 تیرماه با حضور متسابقین و برگزاری بخش‌های آوایی پایان یافت.

محمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد به ایکنا گفت: این مرحله در دو بخش معارفی در روز پنج‌شنبه و بخش آوایی نیز روز جمعه در محل امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد واقع در بلوار جمهوری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی مسابقات در دو گروه برادران و خواهران اواخر خردادماه در شهرستان‌ها برگزار شد یادآور شد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ شامل حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی و اذان به رقابت با یکدیگر پرداختند که برترین‌ها به مسابقات استانی راه یافتند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: نتایج این دوره از مسابقات در روزهای آینده اعلام و برترین‌ها به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام

 

captcha