مشکلات مؤسسات قرآنی یزد بررسی می‌شود
کد خبر: 3826914
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

مشکلات مؤسسات قرآنی یزد بررسی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد از برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی مدیران و فعالان موسسات قرآنی با هدف بررسی مشکلات مؤسسات خبر داد.

مشکلات موسسات قرآنی یزد بررسی می‌شودحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: کارگاه توجیهی و آموزشی مدیران و فعالان موسسات قرآنی روز چهارشنبه 26 تیرماه از ساعت 8:30 صبح در محل اتحادیه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم مدرسی از معاونت قرآن و عترت وزارت برای آشنایی بیشتر مدیران مؤسسات با نحوه ثبت، تغییرات اساسنامه و... حضور خواهد یافت.

مطهریان افزود: همچنین دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این همایش درباره سؤالات احتمالی موسسات پاسخگو خواهند بود و پس از اقامه نماز از شهردار یزد و رئیس شورای شهر یزد دعوت شده تا پاسخگوی مشکلات پیش آمده برای مؤسسات باشند.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد بیان کرد: در مجموع می‌توان گفت این مراسم به صورت پرسش و پاسخ خواهد بود و سعی شده که مشکلات مؤسسات در این کارگاه چند ساعته مطرح شود و ان‌شاءالله بتوان راهکاری برای مشکلات مطرح شده برگزید.

وی گفت: از مدیران و فعالان قرآنی موسسات تقاضا داریم برای حضور حداکثری در این مراسم برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا شاهد بهره‌برداری حداکثری مؤسسات از این جلسه باشیم.

انتهای پیام

captcha