برگزاری 41 جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» در استان یزد
کد خبر: 3827372
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
به مناسبت دهه کرامت؛

برگزاری 41 جشن بزرگ «زیرسایه خورشید» در استان یزد

گروه اجتماعی- مسئول روابط‌عمومی جشنواره زیر سایه خورشید یزد از برگزاری 41 جشن بزرگ با حضور خادمان آستان رضوی در سطح استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

در دهه کرامت؛ 41 جشن بزرگ در سراسر استان یزد برگزار شدمحمدعلی ملک‌زاده، مسئول روابط‌عمومی جشنواره زیر سایه خورشید یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به مهمترین برنامه‌های خدام رضوی طی در دهه کرامت در این استان اظهار کرد: با حضور 13 خادم رضوی در طی 8 روز گذشته، ۹ برنامه افتتاح اعم از افتتاح پایگاه‌های سلامت، مؤسسه خیریه و ‌مسجد برگزار شد و همچنین ۳۳ مورد استقبال مردمی از خادمین امام رضا(ع) در شهرها و ‌روستاها صورت گرفت.

وی ادامه داد: خدام رضوی ۳۱ برنامه بازدید از مؤسسات کارآفرینی، ادارات، مجموعه‌های فرهنگی، پایگاه‌های نظامی و اماکن تاریخی و... انجام دادند و ۶۹ دیدار مختلف با خانواده شهدا و جانبازان، ‌امام ‌جمعه، علما، نخبگان، مسئولان، ورزشکاران و ‌خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و ‌کمیته امداد با حضور این خادمان آستان رضوی در استان انجام شد.

ملک‌زاده افزود: در این راستا ۴۱ جشن بزرگ در سراسر استان برگزار شد ‌که ‌مهمترین این جشن‌ها در امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) با حضور ۴۰ هزار نفر از مردم شهر یزد برگزار شد.

وی با اشاره به مجموعه‌هایی که برگزاری این جشن‌ها را در سطح استان را بر عهده داشتند گفت: در سطح شهر یزد مجموعه انصار ولایت یزد متولی برگزاری ‌جشن‌ها بود، همچنین مؤسسه فرهنگی طلوع جوان ابرکوه، مؤسسه قرآنی صادقیه اردکان، کانون فرهنگی ولی عصر اشکذر، مؤسسه فرهنگی بیت الرضا(ع) بافق، هیئت مکتب الشهدای تفت، مجموعه بیت‌الرضا(ع) بهاباد، هئیت انصارالمهدی خاتم، هیئت ‌انصارالزهرای مهریز و مجموعه بقیه‌الله میبد، مجری برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان‌ها بودند که از همگی آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

captcha