مؤسسه «عروةالوثقی» به پژوهشکده بین‌المللی ارتقا یافت
کد خبر: 3827532
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

مؤسسه «عروةالوثقی» به پژوهشکده بین‌المللی ارتقا یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مؤسسه «عروةالوثقی» که با مجوز شورای اعطای مجوزها و امتیازهای حوزه علمیه قم به پژوهشکده ارتقا یافت با حضور آیت‌الله محمدعلی تسخیری به عنوان ریاست هيئت امنا تشکیل جلسه داد.

موسسه عروه‌الوثقی به پژوهشکده بین‌المللی ارتقا یافتبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پژوهشکده بین‌المللی عروه‌الوثقی، امروز، 25 تیرماه اولین جلسه هیأت امنای پژوهشکده بین‌المللی عروه‌الوثقی با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و همچنین با ریاست آیت‌الله تسخیری در این موسسه در قم برگزار شد.

این مجموعه که با مجوز شورای اعطای مجوزها و امتیازهای حوزه علمیه قم به پژوهشکده ارتقا یافت با حضور آیت‌الله محمدعلی تسخیری به عنوان ریاست هيأت امنا تشکیل جلسه داد.

در این جلسه همچنین آیت‌الله محسن اراکی به عنوان نایب رئیس و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری به عنوان عضو و دبیر هيأت امنا و ریاست پژوهشکده بین‌المللی عروة‌الوثقی انتخاب شدند.

همچنین حجج‌اسلام والمسلمین محمدرضا حسینی؛ یحیی جهانگیری، محسن جوادی و ابراهیمیان به عنوان اعضای هيأت امنای پژوهشکده انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توسلی نیز عنوان نماینده مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در هيأت امنای پژوهشکده معرفی شد.

پژوهشکده بین‌المللی عروة‌الوثقی با چاپ کتب به مخاطبان بین‌المللی و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی به مخاطبان فرامرز فعالیت‌های جدی آغاز کرده و امسال کتاب‌های این پژوهشکده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مورد استقبال قرار گرفت.

انتهای پیام

captcha