سامان‌دهی گلزار شهدا؛ از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید یزد
کد خبر: 3827631
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

سامان‌دهی گلزار شهدا؛ از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید یزد

گروه فرهنگی ــ معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد سامان‌دهی گلزار شهدا را از اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و گفت: بهره‌گیری حداکثری از تمام ظرفیت‌های استان ضروری است.

سامان‌دهی گلزار شهدا از اولویت‌های اصلی بنیاد استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی صدرالساداتی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 25 تیرماه در نشست کارگروه سامان‌دهی گلزار شهدا با تأکید بر لزوم سامان‌دهی مطلوب گلزار مطهر شهدا اظهار کرد: سامان‌دهی گلزار شهدا از اولویت‌های اصلی بنیاد است و در این راستا بهره‌گیری حداکثری از تمام ظرفیت‌های استان ضروری است.

حجت‌الاسلام صدرالساداتی تصریح کرد: گلزار شهدا به‌عنوان نماد عزت و شرف میهن اسلامی هستند و توجه به این مهم امری حیاتی است.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری گفت: باید در حوزه وظایف خود عمل به این منشور اجرایی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی را آغاز کنیم و گام دوم انقلاب اسلامی و راه شهیدان را با جدیت بیشتر ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام صدرالساداتی بیان کرد: ما مدیون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و هر اقدامی انجام دهیم در راستای ادای دین ما به آنان خواهد بود.

انتهای پیام

captcha