اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد رونمایی می‌شود
کد خبر: 3827636
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد رونمایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی، قرآن و عترت(ع) استان یزد از رونمایی اپلیکیشن قرآنی «افق» در روز چهارشنبه، ۲۶ تیرماه خبر داد.

اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد رونمایی می‌شودحجت‌الاسلام‌ حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: اپلیکیشن قرآنی «افق» شامل برگزاری مجازی آنلاین و آفلاین و غیرحضوری انواع مسابقات قرآنی بوده و اطلاعات کاملی از متن و ترجمه و تفسیر قرآن کریم نیز در آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

‌مطهریان تصریح کرد: نام این سامانه برگرفته از جمله «احیا فرهنگ قرآنی» است که با هدف ترویج فرهنگ قرآن و عترت(ع) و احیای فرهنگ قرآنی طراحی شده است.

وی افزود: از سراسر کشور و حتی خارج از کشور افراد علاقمند می‌توانند به عنوان کاربر این سامانه ثبت نام نمایند و از فضای قرآنی و مسابقات و سایر موضوعات مرتبط بهره‌مند شوند.

وی گفت: حتی مؤسسات قرآنی نیز می‌توانند مسابقات داخلی خود را از طریق اختصاص یک پنل به نام خود در این برنامه و از طریق این اپلیکیشن برگزار نمایند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان یزد یادآور شد: این نرم افزار در حاشیه کارگاه توجیهی و آموزشی مدیران و فعالان موسسات قرآنی که روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در محل اتحادیه برگزار می‌شود و با حضور مدرسی از معاونت قرآن و عترت وزارت رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

captcha