مقاومت، باعث پیروزی در شرایط سخت اقتصادی می‌شود
کد خبر: 3827929
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

مقاومت، باعث پیروزی در شرایط سخت اقتصادی می‌شود

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به شرایط سخت اقتصادی كنونی گفت: همان‌طور كه تفكر مقاومت، لبنان، غزه، عراق و غیره را با همه نداری و محرومیت‌ها نجات داد، در عرصه اقتصادی و شرایط تحریم‌ها هم ایران با این تفكر به پیروزی خواهد رسید.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس شب گذشته، 25 تیرماه در اختتامیه دومین جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به شرایط اقتصادی كنونی گفت: امروز که شرایط سخت اقتصادی را بر این ملت تحمیل کردند، باز می‌گوییم همان‌طور که تفكر مقاومت، لبنان و غزه و عراق و سوریه و حریم آل‌الله را نجات داد و همانطور که این تفکر یمن را در عرصه نبرد، با همه نداری و محرومیت به برتری رسانده، در عرصه اقتصادی و شرایط تحریم‌ها هم باعث پیروزی خواهد شد.

وی ادامه داد: تا امروز خداوند به ملت ایران کمک کرده و تا این مرحله رسیده‌ایم و مطمئن هستیم که نظام جمهوری اسلامی از این مرحله سخت هم عبور خواهد كرد.

بوعلی در ادامه با بیان خصوصیات مالک اشتر گفت: در مقطعی از انقلاب و دفاع مقدس، نمونه‌هایی از چنین افرادی که مالکی باشند داریم که بیانگر اهمیت و جایگاه این جشنواره است تا بیان کند که هدف این جشنواره چیست و از چه نوع چهره‌هایی قرار است، تقدیر شود.

وی ادامه داد: قطعاً تاریخ انقلاب اسلامی و حتی قبل از آن و تاریخ مبارزات شیعه، پر است از این مصادیق که هر یک از کسانی که برای دفاع از حریم تشیع و اسلام وارد میدان شدند، عملکردشان خود یک نمونه بسیار ارزشمند و الگوی قابل قبول است.

بوعلی با یادآوری حمله مجدد عراق پس از پذیرش قطعنامه 598 گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه در پایان جنگ صحنه را به نفع خود تغییر داد، اما از آنجا که دشمن فکر می‌کرد امام از سر ضعف قطعنامه را پذیرفته‌اند، در چنین روزی به صورت گسترده در همه جبهه‌ها، در خرمشهر، کوشک، جبهه میانی تا منطقه اسلام آباد غرب به سمت کرمانشاه، تعرضات متعددی را شروع کرد؛ به این امید که جبهه مقابلشان ضعیف شده و اكنون می‌توانند کار نظام جمهوری اسلامی را یکسره کنند.

این یادگار دفاع مقدس، با تأکید بر اینکه دشمن شرایط سختی را پیش آورد، گفت: از آنجا که وعده الهی حتمی است و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی این را ثابت کرده بودند، این را هم ثابت کردند که هر زمان که توان و تجهیزاتشان به حداقل رسید، زمانی است که باید با تمام خلوص و وجود، توسلشان به ائمه اطهار باشد و متکی به خدا و در عرصه میدان بایستند تا مصداقی از تحقق وعده الهی باشند. وقتی با این باور در میدان پافشاری می‌کنیم، نصرت الهی اتفاق می‌افتد.

وی از حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی نیز قدردانی كرد و گفت: هر زمانی که مردم حس کردند که عرصه‌ای نیاز به حضور جدی دارد، بی‌درنگ ورود کرده و آن خلأها را پر کردند. در آن زمان هم مردم با شنیدن اینکه دشمن دوباره به مرزها حمله کرده، به جبهه‌ها رفتند و دشمن را برسر جای خود نشاندند و امروز هم در مباحث گوناگون، از جمله سیل اخیر، شاهد این صحنه‌های حماسی حضور پرشور مردم بودیم. این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی و مردم شیعه است.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: آن چیزی که انقلاب اسلامی را نسبت به همه انقلاب‌ها و همه کشورها متمایز کرده، همین ویژگی مردم انقلابی است.

وی در ادامه به جنایات منافقین اشاره و تأکید کرد: منافقین به هیچ عنوان و با هیچ چیزی قابل تطهیر نیستند. امام فرمودند منافقین از کفار هم بدترند. جنایت و خیانتی که اینها در بیمارستان اسلام‌آباد مرتکب شدند، کمتر نیروی مسلحی در دنیا مرتکب می‌شوند.

این رزمنده دفاع مقدس اظهار كرد: اگر در پایان جنگ همه خطوط مرزیمان را حفظ کردیم و دشمن را به عقب راندیم و اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاکمان به دست دشمن بیفتد، این به دلیل پذیرش قطعنامه نیست، به دلیل مقاومت بعد از قطعنامه 598 است.

جانشین سپاه فجر فارس گفت: با پیروزی و با کمال افتخار توانستیم از آن صحنه پیروز بیرون بیاییم و این بود که جنگ شد دفاع مقدس و هشت سال پیروزی؛ این را همه دنیا، خصوصا دشمنان ما این را بهتر متوجه شدند. چون آن‌ها از هیچ چیزی دریغ نکردند.

انتهای پیام

captcha