انجمن‌های اسلامی ارتقا می‌یابند
کد خبر: 3827996
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

انجمن‌های اسلامی ارتقا می‌یابند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه انجمن‌های اسلامی رویکرد جدید سازمان نگاه ارتقایی است، بر لزوم رفع رکود به وجود آمده در انجمن‌های اسلامی تأکید کرد.

انجمن‌های اسلامی ارتقا می‌یابندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی کشور، امروز، 26 تیرماه در نشست با اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از نکات اشاره شده در این بیانیه مرور گذشته است.

وی افزود: وقتی به دنبال ترسیم مسیر آینده هستیم باید گذشته را درست مطالعه و بررسی کنیم که این امر در سازمان تبلیغات اسلامی با تغییرات در مدیریت سازمان تقارن پیدا کرده است.

باباخانی با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل‌های دینی بیان کرد: تمام فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی توسط تشکل‌های تخصصی قابل انجام است و تشکل تخصصی این سازمان به نوعی تمام اقشار جامعه را با هر نگرش و سلیقه‌ای مورد پوشش قرار می‌دهند.

مدیرکل تشکل‌های دینی کشور با اشاره به فعالیت‌های خوب صورت گرفته توسط تشکل‌های دینی در کشور افزود: ساختار ایجاد شده و نتایج کسب شده را باید به عنوان ذخایر ارزشمند حفظ کنیم اما از طرفی هم نباید در گذشته ماند بلکه باید با استفاده از تجربیات پیش برویم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انجمن‌های اسلامی رویکرد جدید سازمان نگاه ارتقایی است، بر لزوم رفع رکود به وجود آمده در انجمن‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: انجمن اصناف از جمله ظرفیت‌های مغفول مانده است که باید آن را احیا کرد.

یادآور می‌شود در ادامه این نشست رؤسای انجمن‌های اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

انتهای پیام

captcha