طرح تابستانه کتاب در اصفهان در حال برگزاری است
کد خبر: 3828140
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

طرح تابستانه کتاب در اصفهان در حال برگزاری است

گروه فرهنگی - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: طرح تابستانه کتاب با شعار کتاب، همنشین دلنشین؛ که ٢٥ تیرماه همزمان با سراسر کشور در اصفهان آغاز شده تا ٣ مرداد ادامه دارد.

طرح تابستانه کتاب در اصفهان در حال برگزاری است

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اصغر مختاری ضمن اعلام آغاز طرح تابستانه کتاب در اصفهان گفت: در این طرح استان اصفهان با مشارکت ٨٠ کتاب‌فروشی پس از استان تهران، در مقام دوم قرار دارد.
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: طرح تابستانه کتاب از ٢٥ تیرماه با شعار «کتاب، هم‌نشین دل‌نشین» در اصفهان هم‌زمان با سرتاسر کشور (به‌غیراز استان تهران) شروع شده و تا سوم مردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: در این طرح کشوری ٦٦٠ کتاب‌فروشی همکاری دارند که استان اصفهان با ٨٠ کتاب‌فروشی پس از استان تهران با ٩٧ کتاب‌فروشی در مقام دوم قرار دارد و خراسان رضوی نیز با مشارکت ٦٦ کتاب‌فروشی مقام سوم را داراست.
مختاری با بیان اینکه هر نفر با ارائه کارت و یا شماره کارت ملی می‌تواند در این طرح تا مبلغ ١٢٠ هزار تومان کتاب خریداری کند، گفت: به کتاب‌های خریداری شده در این طرح، تخفیف ارائه می‌شود و تخفیف‌ها بر اساس کتب تألیفی و ترجمه متفاوت است به این شکل که کتاب‌های تألیفی شامل ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه شامل ١٥ درصد تخفیف می‌شود.
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: این تخفیف در قالب یارانه‌ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتاب‌فروشی‌ها ارائه خواهد شد.
لیست آن دسته از کتاب‌ فروشی‌های استان اصفهان که در این طرح مشارکت دارند، در نشانی http://tarh.ketab.ir/OstanBookShop.aspx?Bid=٤ قابل‌ مشاهده است.
انتهای پیام

captcha