انتشار ویژه‌نامه «نقش زن در اقتصاد و تولید» در کرمانشاه
کد خبر: 3828190
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱

انتشار ویژه‌نامه «نقش زن در اقتصاد و تولید» در کرمانشاه

گروه اجتماعی- ویژه‌نامه «نقش زن در اقتصاد و تولید» به‌همت جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه با هدف شناساندن جایگاه بانوان در شروع جهاد اقتصادی از خانه و نقش و جایگاه آنان در تولید انتشار یافت.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اولین ویژه‌نامه با موضوع «نقش زن در اقتصاد و تولید» به‌همت جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه منشر شد.
بهناز لیلیان، رئیس کارگروه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در این رابطه و با اشاره به رسالت جمعیت بانوان فرهیخته و همچنین نقش بانوان در عرصه اقتصاد و تولید گفت: باتوجه به نقش و جایگاه بانوان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه اقتصاد جمعیت بانوان فرخیته استان کرمانشاه اقدام به انتشار اولین ویژه‌نامه «نقش زن در اقتصاد و تولید» با هدف شناساندن جایگاه بانوان در شروع جهاد اقتصادی از خانه و نقش و جایگاه آنان در تولید کرد.
وی در راستای یاد شده اظهار کرد: از آنجا که در مسائل مربوط به خانواده نقش بانوان و اقدام جهادی – اقتصادی آنان در عرصه خانواده و نقش آنان در کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و کنترل مصارف و بهبود وضعیت اقتصاد خانواده بسیار تأثیرگذار است بدین سبب باید در این راستا زمینه‌سازی مؤثری صورت بگیرد.
لیلیان تصریح کرد: بانوان نقش مؤثری در بحث اقتصاد خانواده ایفا می‌کنند و در بسیاری از مناطق شهری و روستایی در داخل منزل به تولید اقتصادی مشغول‌اند بدین سبب می‌توان از فعالیت‌های بانوان در مسیر تولید و اقتصاد بهره گرفت.
افسانه تیرانداز، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه نیز در خصوص یاد شده اظهار کرد: بانوان توانایی حضور در اقتصاد کشور برای ایجاد کسب و کار را دارند و با شناسایی فرصت‌ها و تجهیز آنان با ابزار و شناخت بازار می‌توانند در راستای تولید و اقتصاد گام بردارند.
وی گفت: مهم‌ترین تأثیر بانوان در فرهنگ‌سازی برای جهاد اقتصادی است چراکه بانوان سبک زندگی خانواده را هدایت می‌کنند و این امری مهم است.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه تصریح کرد: بانوان فعالیت‌های اقتصادی بسیاری را انجام می‌دهند که تولید ناخالص ملی بحساب می‌آید و به بهره‌وری بالای اقتصادی کمک می‌کند.
تیرانداز افزود: بدنبال معرفی بیشتر نقش بانوان و تأثیرگذاری آنان در اقتصاد هستیم.
انتهای پیام

captcha