رونمایی از اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد
کد خبر: 3828545
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

رونمایی از اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در مراسمی صبح امروز با حضور جمعی از مدیران مؤسسات قرآنی استان، از نسخه آزمایشی اپلیکیشن قرآنی «افق» در یزد رونمایی شد.

از اپلیکیشن قرآنی افق رونمایی شدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: در مراسمی که با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان در محل اتحادیه قرآنی استان برگزار شد از نسخه آزمایشی اپلیکیشن افق رونمایی شد.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار که ویژه گوشی‌های هوشمند طراحی شده‌ و قابلیت برگزاری مسابقات و آزمون‌ها را به صورت آنلاین یا آفلاین دارد، توسط اتحادیه قرآنی استان یزد طراحی و تولید شده است.

مطهریان با اشاره به قابلیت‌های این اپلیکیشن بیان‌ کرد: از قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان برگزاری انواع مسابقات در موضوعات گوناگون با تعداد سوالات دلخواه، امکان برگزاری انواع آزمون‌های مختلف، امکان بارگزاری و دانلود محتوای مورد نیاز و برگزاری مسابقه از آن و امکان ایجاد پنل اختصاصی برای هر کدام از مراکز یا نهادها به نام خودشان از امکانات این نرم‌افزار است.

وی ادامه داد: نتایج مسابقه یا آزمون را در همان زمان به کاربر اعلان خواهد‌ شد و امکان استفاده یا عدم استفاده از نمره منفی، شناور بودن تعداد گزینه‌های پاسخ‌ها، نامحدود بودن در تعداد سؤالات و انتخاب مدت زمان پاسخگویی به درخواست برگزارکننده از دیگر ظرفیت‌های این اپلیکیشن است.

مطهریان افزود: در این نرم افزار امکان برگزاری مسابقات و آزمون‌ها هم به صورت رایگان یا با دریافت وجه، امکان برگزاری آزمون‌ها و مسابقات به صورت حضوری و غیرحضوری، امکان انتخاب گزینه‌های پاسخ به صورت تصادفی و قابلیت تنظیم مهلت پاسخگویی به هر سوال از حداقل 5 ثانیه به بالا و غیره خواهد‌ بود‌.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت(ع) استان یزد گفت: همه مؤسسات قرآنی و مراکز آموزشی می‌توانند با خرید پنل اختصاصی از این سامانه استفاده کرده و برای مخاطبان خود یا عموم مردم، مسابقه یا آزمون به صورت آفلاین یا آنلاین برگزار نمایند.

وی با اشاره به نام این سامانه که برگرفته از جمله «احیاء فرهنگ قرآنی» است تصریح‌ کرد: از سراسر کشور و حتی خارج از کشور افراد علاقمند می‌توانند به عنوان کاربر این سامانه ثبت نام نمایند و از فضای قرآنی، مسابقات و سایر موضوعات مرتبط بهره‌مند شوند.

مطهریان اظهار‌ کرد: مؤسساتی که تمایل دارند از امکانات این اپلیکیشن قرآنی استفاده کنند می‌توانند با شماره 37331711 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha