تکریم ۳۰ خانواده شهید دهستان بهادران
کد خبر: 3829151
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

تکریم ۳۰ خانواده شهید دهستان بهادران

گروه فرهنگی ــ رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان مهریز گفت: در راستای تکریم خانواده شهدا مقرر شده در قالب ۶ گروه از ۳۰ خانواده شهید دهستان بهادران دیدار و تجلیل به عمل آید.

تکریم 30 خانواده شهید دهستان بهادران مهریزبه گزارش ایکنا از یزد، رضا خانجاخانی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مهریز، صبح امروز، 31 تیرماه در نشست شورای هماهنگی ایثارگران این شهرستان با هدف برنامه‌ریزی دیدار با خانواده شهدای دهستان بهادران با تأکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه اصلی بنیاد در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا در جامعه است و این امر بدون همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی محقق نخواهد شد.

خانجاخانی اضافه کرد: خانواده شهدا نیاز چندان به حضور ما ندارند بلکه این ما هستیم که با حضور در جمع آنان روحیه گرفته و برای ادامه خدمت مهیا می‌شویم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز بیان کرد: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا مقررشده است در قالب 6 گروه از 30 خانواده شهید دهستان بهادران دیدار و تجلیل به عمل آید.

وی یادآور شد: این برنامه نیمه دوم مردادماه با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha