فسادهای فرهنگی مورد توجه ویژه باشد
کد خبر: 3835272
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲

فسادهای فرهنگی مورد توجه ویژه باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه یزد گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش برای تضعیف اعتقادات دینی جوانان ما است و مسئولان نباید از فسادهای فرهنگی غافل باشند و در این زمینه باید توجه و نظارت کامل صورت گیرد.

فسادهای فرهنگی مورد توجه ویژه باشدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد امروز، 25 مر دادماه در خطبه‌های نمازجمعه شهر یزد با اشاره به ایام بزرگداشت غدیر اظهار کرد: غدیر عید امامت و ولایت است و بزرگترین عید مسلمانان در اسلام و از عظیم ترین توجه خداوند به بشریت است چرا که ادامه حکومت الله و اسلام به دست انسان‌های شایسته است.

وی ادامه داد: خداوند درسی به ما داده در انتخاب امیرالمؤمنین(ع) برای ولایت و امامت که اولا این شخصی که می‌خواهد جانشین پیامبر شود و راه او را ادامه دهد چه کسی باشد و چه خصوصیاتی داشته باشد لذا این شخص باید انسان کامل و از معصیت‌ها  به دور باشد و عالم به آنچه در این مسیربه آن احتیاج دارد، است و همچنین مورد تایید خداوند و به تمام معنا شجاع و مدبر باشد.

آیت‌الله ناصری افزود: خداوند به پیامبر دستور داد تا علی(ع) را منصوب کن تا رسالتش تکمیل شود چرا که رسالت پیامبر وحدت امت و حفظ اسلام است، در غیراین صورت رسالت او ناقص خواهد بود.

امام جمعه یزد گفت: روز غدیر از روزهای بزرگ و باعظمتی است که خدا به انسان‌ها بشارت داد تا تداوم نقش رسالت پیامبر و انسان‌سازی و تحقق ولایت الهی باشد، حفظ و اتصال به معبود و تداوم و مشروعیت اسلام باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر فداکاری اهل بیت نبود هم اکنون اسلام در دست ما نبود یادآورشد: روز غدیر فرصتی مغتنم است برای سرکشی به یکدیگر، هدیه دادن و تکریم سادات و باید برای آن عظمت قایل باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اقدام گروه‌های جهادی در استان گفت: این حرکت قابل تقدیر است چرا که باید همه دست به دست هم داده تا مشکلات مردم در روستاها و شهرها حل شود و افرادی که در محلات به نوعی دارای مشکلات هستند و می‌توان به آنها کمک کرد در قالب گروه‌های جهادی در حل آن تلاش کرد.

وی بیان کرد: الحمدلله تحریم‌های دشمن باعث شده که جوانان ما به حرکت درآمده و از قدرت خودکفایی و قدم در راه تولید داخلی نهاده و در بسیاری از موارد به خودکفایی برسند البته سختی‌هایی وجود دارد که باید بایستیم و دولت باید نظارت‌ها را در صادرات و ارز بیشتر کند.

آیت‌الله ناصری گفت: البته نباید از فسادهای فرهنگی غافل بود چرا که ریشه در مافیای صهیونیستی دارد و با فضای مجازی به دنبال تاثرگذاری بر روی اعتقادات دینی جوانان ما هستند و مسئولان فرهنگی باید به دقت نظارت کنند.

وی ادامه داد: متأسفانه در بعضی از باشگاه‌های ورزشی و کافی‌شاپ‌های در استان مسائلی دیده می‌شود که به دور از دارالعباده است و مسئولان فرهنگی باید هوشیارانه عمل کرده و به شکلی عمل کنند که ارزش‌های دینی و اسلامی شهر حفظ شود.

انتهای پیام

captcha