طرح «پایش سلامت آزادگان» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3835932
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵

طرح «پایش سلامت آزادگان» در یزد اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از اجرای طرح پایش سلامت آزادگان در این استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح آزادگان به‌صورت متمرکز توسط پزشکان طرف قرارداد بنیاد معاینه خواهند شد.

طرح «پایش سلامت آزادگان» در یزد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید یزد، سیروس آقا بزرگی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اجرای طرح پایش سلامت آزادگان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به افزایش سن آزادگان و تشدید عوارض دوران اسارت، ضروری است به‌صورت دوره‌ای وضعیت جسمانی آنان توسط پزشکان مورد اعتماد بنیاد رصد شود و مسائل بهداشتی و درمانی‌شان پیگیری شود.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با همکاری معاونت بهداشت و درمان بنیاد و مرکز درمانی فرهنگیان در دستور کار قرارگرفته و آزادگان به‌صورت متمرکز، توسط پزشکان طرف قرارداد بنیاد معاینه خواهند شد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تأکید کرد: چنانچه در اجرای این طرح مشکل خاصی مشاهده شود و نیاز به مراجعات تخصصی باشد، آزادگان به پزشکان متخصص ارجاع خواهند شد.

آقابزرگی افزود: در اولین گام این طرح با توجه به شیوع بیماری فشارخون، آزادگان در حاشیه همایش سراسری در دانشگاه یزد مورد معاینه قرار گرفتند.

وی بیان کرد: به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تعدادی از این عزیزان با حضور در نماز جمعه به ویزیت رایگان همشهریان یزدی پرداختند.

انتهای پیام

captcha