طرح «مهرورزان آسمانی» در خانه سالمندان مهریز اجرا شد
کد خبر: 3836799
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

طرح «مهرورزان آسمانی» در خانه سالمندان مهریز اجرا شد

گروه اجتماعی- طرح «مهرورزان آسمانی» با حضور جمعی از اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر شهرستان مهریز در خانه سالمندان این شهرستان اجرا شد.

طرح «مهرورزان آسمانی» در خانه سالمندان مهریز اجرا شدبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، فخری، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز با اشاره به اجرای طرح «مهرورزان آسمانی» اظهار کرد: در این طرح اعضا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور در خانه سالمندان شهرستان مهریز با آنها دیدار کردند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مشارکت حداکثری جوانان و داوطلبان انجام شد افزود: هدف از اجرای این طرح برقراری روابط عاطفی با سالمندان و خدمات مشاوره‌ای به آنها بود.

فخری افزود:‌ طرح مهرورزان آسمانی با استقبال گسترده از سوی داوطلبان روبرو شد و به همين دليل روند اجرايی آن در طول سال و به مناسبت‌های مختلف همچنان ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: از جمله كاركردهای طرح مهرورزان آسمانی می‌توان به «ترويج فرهنگ خدمت‌رسانی»، «آشنايی اعضا و داوطلبان با خدمت‌رسانی كاربردی و دلجويی نيازمندان»، «سازماندهی اعضا و داوطلبان فعال جهت تشكيل تيم‌های خدمت‌رسانی تخصصی» و «هدف‌گذاری و شناخت محيط‌ها و افراد نيازمند به تحت پوشش قرار گرفتن با توجه به موقعيت و نياز» اشاره كرد.

انتهای پیام

captcha