پدر شهید «کمال مروتی» آسمانی شد
کد خبر: 3837168
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

پدر شهید «کمال مروتی» آسمانی شد

گروه فرهنگی ــ حاج علی مروتی، پدر شهید سرافراز «کمال مروتی» و جانباز سرافراز مرحوم محمد مروتی، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهید «کمال مروتی» آسمانی شدبه گزارش ایکنا از یزد، حاج علی مروتی، پدر شهید سرافراز کمال مروتی و جانباز سرافراز مرحوم محمد مروتی، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

مراسم تشییع این پدر فداکار ساعت 17:30 عصر امروز از سه راه شریعتی تا گلزار شهدای شریف آباد اردکان برگزار خواهد شد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با تسلیت درگذشت پدر شهید مروتی در پیامی آورده است: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار و نمونه برتر استقامت و فداکاری‌اند.

به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستیم و با عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت داریم.

ان شاء الله روح بلندش در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان محشور و همجوار اولیای الهی شود.

یادآور می‌شود، شهید گرانقدر کمال مروتی بيست و پنجم شهريور 1343 در محله شریف‌آباد شهرستان اردكان به دنيا آمد. پدرش علي، كارمند شهرداري بود و مادرش فاطمه نام داشت. دانش‌آموز سوم متوسطه در رشته برق بود. به‌عنوان بسيجي به جبهه رفت. هفتم مرداد 1361، با سمت تک‌تیرانداز در شلمچه براثر اصابت گلوله به‌صورت و گردن، شهيد شد. مزار وي در گلزار شهداي زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام

captcha