اشتغال ایثارگران؛ اولویت‌ دولت/ جوانان به کارآفرینی ترغیب شوند
کد خبر: 3842072
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸

اشتغال ایثارگران؛ اولویت‌ دولت/ جوانان به کارآفرینی ترغیب شوند

گروه فرهنگی ــ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد حل معضل اشتغال ایثارگران را از اولویت‌های دولت دانست و گفت: با توجه به مشکلات کنونی باید جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد تا اشتغالی پایدار داشته باشند.

اشتغال ایثارگران؛ اولویت‌ دولت/جوانان به کارآفرینی سوق داده شوندبه گزارش ایکنا از یزد، اکرم فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، امروز، 23 شهریورماه در نشست با احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد بر حل معضل اشتغال ایثارگران تأکید و اظهار کرد: حل معضل اشتغال ایثارگران از اولویت‌های دولت است و مجموعه استان تمام تلاش خود در این خصوص انجام می‌دهد.

فداکار با بیان این‌که شهدا رمز پایداری انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان راه حق و فضیلت است و باید همواره یادشان را در جامعه زنده نگه داشت.

وی خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای شرعی و تعهدی ملی خواند و افزود: ملت مسلمان ایران قدردان ایثار بزرگ شهدا بوده و هست و دولت که منتخب مردم است وظیفه خود می‌داند که نیازهای این عزیزان را مرتفع کند.

فداکار با اشاره به مشکلات حوزه اشتغال گفت: با توجه به مشکلات کنونی کشور و کمبود اعتبار در این حوزه، باید جوانان را به سمت کارآفرینی سوق داد تا اشتغالی پایدار داشته باشند و از گرایش به استخدام دولتی کم کرد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست از حمایت دولت و مسئولان ارشد استان در ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قدردانی کرد.

ابراهیمی اظهار کرد: جامعه ایثارگری همواره یار و یاور مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند و وظیفه خود می‌دانند با کمک به مسئولان کشور در راستای حراست از دستاوردهای ارزشمند شهدا گام بردارند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های قانونی که برای اشتغال ایثارگران لحاظ شده است خواستار همکاری و نظارت بیشتر مسئولان برای استفاده حداکثری از این ظرفیت شد.

انتهای پیام

captcha