اربعین حسینی؛ نماد اتحاد و انسجام مسلمانان
کد خبر: 3842855
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

اربعین حسینی؛ نماد اتحاد و انسجام مسلمانان

گروه اجتماعی ــ فرماندار اشکذر اجتماع عظیم اربعین حسینی را حماسه ملی و بین‌المللی و نماد اتحاد و انسجام مسلمانان بیان کرد و گفت: مردم با حضور خودجوش و برخاسته از عشق و ارادت خود، زیباترین صحنه‌ها را خلق و به منصه ظهور می‌رسانند.

اجتماع اربعین حسینی نماد اتحاد و انسجام مسلمانان استبه گزارش ایکنا از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر، امروز، 26 شهریورماه در جلسه ستاد اربعین شهرستان اجتماع عظیم اربعین حسینی را حماسه ملی و بین‌المللی و نماد اتحاد و انسجام مسلمانان عنوان و اظهار کرد: مردم با حضور خودجوش و برخاسته از عشق و ارادت خود، زیباترین صحنه‌ها را خلق و به منصه ظهور می‌رسانند.

هادی‌نسب گفت: با توجه به اینکه موکب چایخانه سیدالشهدا حسینیه سفید اشکذر به نمایندگی از شهرستان در شهر کربلا معلی به زائران خدمات رسانی می‌کنند؛ لذا مسئولان ادارات باید با استفاده از امکانات خود حداکثر تعامل و همکاری را با این موکب داشته باشند.

وی به بهره‌گیری از تجارب گذشته برای خدمت‌رسانی مناسب توسط موکب شهرستان به زائران پیاده‌روی اربعین اشاره و بر اتخاذ تمهیدات لازم در این زمینه تأکید کرد.

فرماندار اشکذر بیان کرد: شناسایی اقلام مورد نیاز موکب سیدالشهدا و ساماندهی زائران شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین از طریق ثبت نام در سامانه سماح از جمله مهمترین اقدامات ستاد اربعین شهرستان به شمار می‌رود که انتظار می‌رود گزارش مکتوبی از اقدامات انجام شده در این راستا در جلسات بعد توسط اعضا ارائه شود.

انتهای پیام

captcha