بسیج؛ اندیشه‌ای جهانی برای مقاومت و پیروزی
کد خبر: 3842860
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

بسیج؛ اندیشه‌ای جهانی برای مقاومت و پیروزی

گروه اجتماعی ــ فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری یزد گفت: بسیج اندیشه‌ای جهانی است و هر کجا مستکبران در حال پیشروی و پیگیری اهداف شوم خود هستند، این اندیشه بسیج است که روح مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را در کالبد نیروهای مردمی می‌دمد.

بسیج اندیشه‌ای جهانی برای مقاومت و پیروزی استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد، امروز، 26 شهریورماه در نشست با اعضای پایگاه بسیج دادگستری با اشاره به اینکه بسیج ظرفیت بسیار ارزشمندی است که باید در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد اظهار کرد: تشکیل اتاق اندیشه‌ورز فرصتی است تا با جمع آوری فکرها و ایده‌ها برنامه‌های جامع و متنوعی برای استفاده از ظرفیت بسیج فراهم شود.

وی بیان کرد: بسیج رگ حیات و قلب تپنده نظام اسلامی است که در دستگاه‌های اداری و توده مردم جریان دارد و در کنار نیروهای مسلح در 8 سال دفاع مقدس قدرت، مقاومت و اقتدار را نمایش داد.

این مقام مسئول ابراز کرد: بسیج اندیشه‌ای است که جهانی شده و هر جا مستکبران عالم در حال پیشروی و پیگیری اهداف شوم خود هستند این اندیشه بسیج است که روح مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی را در کالبد نیروهای مردمی می‌دمد.

وی بصیرت، اخلاص و حضور به موقع و به هنگام و مدبرانه در صحنه‌ها را شاخصه بسیج ذکر کرد و گفت: آنچه عامل تقویت و استمرار حرکت تعالی بخش این نهاد مقدس شده و بسیج را به یک شجره طیبه مبدل ساخته، همین اخلاص و بصیرت است.

یادآور می‌شود در اتاق اندیشه‌ورز بسیج در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس، برگزاری همایش ایثار و شهادت و همچنین حضور بسیجیان در پیاده روی اربعین بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

captcha