200 برنامه در هفته دفاع مقدس در میبد اجرا می‌شود
کد خبر: 3842885
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

200 برنامه در هفته دفاع مقدس در میبد اجرا می‌شود

گروه فرهنگی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد از اجرای بیش از 200 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

200 برنامه در هفته دفاع مقدس در میبد اجرا می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا ابوالحسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد 26 شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، دشمنان جنگ را بر ملت ایران و انقلاب نوپای اسلامی تحمیل کردند.

ابوالحسنی گفت: هشت سال دفاع مقدس فرهنگ ایستادگی و مقاومت را در ملت زنده کرد.

وی افزود: رژیم بعث عراق با پشتیبانی غرب و مزدوران منطقه با تجاوز به خاک ایران به دنبال تصرف کشور و نابودی انقلاب بود اما جوانان غیور این کشور به‌ فرمان امام در برابر همه قدرت‌های عالم ایستادند و سربلند از 8 سال دفاع مقدس بیرون آمدند.

ابوالحسنی ایثار و فداکاری، استقامت، شجاعت و شهادت‌طلبی و توکل بر خدا را از ویژگی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز وظیفه همه ماست که از این ارزش‌ها و آرمان‌های ناب امام و شهدا و 8 سال دفاع مقدس پاسداری کنیم.

معاون فرماندار میبد تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس بیش از 200 برنامه در شهرستان میبد اجرا می‌شود که 20 برنامه در مدارس، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، تجمع و غبارروبی گلزار شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام

captcha