بهره‌مندی از زبان هنر برای پیشبرد اهداف والای انقلاب
کد خبر: 3843368
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

بهره‌مندی از زبان هنر برای پیشبرد اهداف والای انقلاب

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: جشنواره «رویش» از دل کنگره شهدای دانشجوی استان شکل می‌گیرد که برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی از ابزار و زبان هنر استفاده می‌شود.

شناسایی و حمایت استعدادهای هنری دانشجویان مهمترین خروجی جشنواره رویش استبه گزارش ایکنا از یزد، پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد، روز گذشته، 28 شهریورماه در نشست هم‌اندیشی چهارمین جشنواره «رویش» اظهار کرد: این جشنواره از دل کنگره شهدای دانشجوی استان شکل می‌گیرد که برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی از ابزار و زبان هنر استفاده می‌شود تا دانشجویان نیز در بطن کار قرار بگیرند.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف حمایت دانشجویان استان سه سال پیاپی به شکل هر چه بهتر نسبت به سال‌های قبل برگزار شده است.

پورمیزرایی گفت: جشنواره ادبی هنری رویش به منظور شناسایی استعدادهای ادبی هنری دانشجویان استان برگزار می‌شود و باید روی بعد اعتقادی و تعهدی دانشجویان کار شود و آموزش‌های لازم به دانشجو ارائه داده تا در حوزه هنر و ادب دیده شوند.

وی اظهار امیدواری کرد: باید خروجی این جشنواره به نتیجه مطلوب برسد و به اختتامیه بسنده نشود و این مسیر تداوم داشته باشد تا شاهد اتفاقات و رویدادهای جدید در دانشگاه‌های استان یزد باشیم.

انتهای پیام

captcha