ارزش‌های دفاع مقدس با شیوه‌ای جدید برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 3843369
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

ارزش‌های دفاع مقدس با شیوه‌ای جدید برای جوانان تبیین شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار بهاباد ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: می‌طلبد ضمن توجه به کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها با استفاده از شیوه‌های جدید و با انسجام بیشتری به تبیین این ارزش‌ها به‌ویژه برای نسل جوان پرداخت.

ارزش‌های دفاع مقدس با شیوه‌ای جدید برای جوانان تبیین شودبه گزارشای کنا از یزد، محمدمهدی خانی‌زاده، فرماندار بهاباد، 28 شهریورماه در دومین نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان، ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: هشت سال جنگ تحمیلی درخشان‌ترين حماسه دفاع از کشور است.

خانی‌زاده با تأکید بر اینکه برنامه‌ها باید پرمحتوا و مفید باشند گفت: می‌طلبد ضمن توجه به کیفیت بخشی به برنامه‌ها، با استفاده از شیوه‌های جدید و با انسجام بیشتری به تبیین این ارزش‌ها به ویژه برای نسل جوان پرداخته شود.

فرماندار بهاباد غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، روایتگری چند عملیات دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان بهاباد، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و همایش پیاده روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته برشمرد.

وی گفت: برگزاری همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقه‌های صالحین و نواختن زنگ مهر و مقاومت از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است که در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha