آغاز سال تحصیلی در 14 مدرسه صدرا با حضور 1240 دانش‌آموز یزدی
کد خبر: 3844395
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

آغاز سال تحصیلی در 14 مدرسه صدرا با حضور 1240 دانش‌آموز یزدی

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز سال تحصیلی 1240 دانش آموز در 14 آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا استان خبر داد.

آغاز تحصیلی 1240 دانش آموز در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 1 مهرماه با حضور در جمع دانش آموزان دوره اول آموزشگاه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور باید از همین ابتدای سال تحصیلی کمر همت بسته و با تلاش و کوشش حضور فعالی در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی داشته باشید.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس افزود: شما دانش آموزان باید قدردان خون شهدا و امنیت موجود در کشور باشید.

نجیمی بیان کرد: تنها راه قدردانی از شهدا تحقق خواسته‌های رهبری از شما دانش آموزان که سه عامل تحصیل، تهذیب و ورزش به معنای واقعی کلمه است.

وی با اشاره به فعالیت 14 باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان گفت: همزمان با یکم مهرماه یک هزار و 240 دانش آموز سال تحصیلی جدید خود را در این مدارس آغاز کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از مجموع دانش آموزان مدارس صدرای استان 606 نفر دختر و 634 نفر پسر هستند.

نجیمی تصریح کرد: همچنین 679 دانش آموز در مقطع متوسطه دور اول و 561 دانش آموز در مقطع متوسطه دور دوم در سال تحصیلی 98-99 در مدارس صدرا استان مشغول تحصیل شده اند.

وی با بیان اینکه مدارس صدرای استان از سال 86 فعالیت خود را در استان آغاز کرده اند افزود: تاکنون یک هزار و 360 دانش آموز از مدارس صدرا استان فارغ التحصیل شده اند.

نجیمی هدف از راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را تربیت نیروی متخصص و متعهد طراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این هدف تنها با همت شما دانش آموزان، همراهی والدین و مشارکت سایر دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش استان محقق می‌شود.

انتهای پیام

captcha