پنج‌هزار و 600 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند چهارمحال‌وبختیاری چشم‌انتظار کمک‌های مردمی
کد خبر: 3846281
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

پنج‌هزار و 600 دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند چهارمحال‌وبختیاری چشم‌انتظار کمک‌های مردمی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها، ۵۶۷۴ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در استان برای تأمین کمک‌هزینه‌های تحصیلی خود چشم انتظار کمک‌های شما مردم نیکوکار استان هستند.

علی ملک پور، مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها ۱۰ مهرماه در سطح مدارس و آموزشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود، بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری، ۱۳۲ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در بین دانش‌آموزان مدارس سراسر استان توزیع شده و دهم مهرماه جمع‌آوری می‌شود.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از ۵۶۷۴ دانش‌آموز و دانشجو در استان افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای لوازم‌التحریر زمینه ادامه تحصیل، رشد و بالندگی این دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه تمامی ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم هستند، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها مردم نوع‌دوست استان ۹۵۳ میلیون تومان کمک کرده‌اند.

ملک پور ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان در بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس اهدا می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها در اختیار دانش‌آموزان نیازمند همان مناطق قرار می‌گیرد.

وی با تشریح سایر روش‌های مشارکت، اضافه کرد: همچنین شماره‌حساب ۰۱۱۲۵۸۱۲۶۲۰۰۳ نزد بانک ملی، شماره‌حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ نزد صندوق امداد ولایت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ برای واریز وجوه نقدی مردم استان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha