حماسه ۹ دی؛ روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 3865870
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

حماسه ۹ دی؛ روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت نهم دی گفت: حماسه ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی و پاسداشت چنین روزهایی تمرینی برای مقابله با توطئه دشمنان است.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، یکم دی ماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم یوم الله ۹ دی با تأکید بر اینکه باید ایام الله ها را به مردم یادآوری کرد و اجازه ندهیم به فراموشی سپرده شوند، اظهار کرد: ایام الله روزی است که واقعه‌های مهم اتفاق افتاده باشد و حماسه ۹ دی نیز یکی از این روزهاست که همواره باید زنده نگه داشته شود.
وی به فتنه سال ۸۸ و توطئه‌هایی که دشمن از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام و انقلاب چیده بود، اشاره و عنوان کرد: دشمنان توانستند فضایی پرآشوب در کشور ایجاد کرده و حتی عده‌ای افراد ناآگاه را نیز با خود همراه کنند اما خیلی زود دستشان برای مردم بصیر و آگاه رو شد و آنها در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت نهم دی بیان کرد: حماسه ۹ دی روزی ماندگار در تاریخ جمهوری اسلامی و پاسداشت چنین روزهایی تمرینی برای مقابله با توطئه دشمنان است.
وی عنوان کرد: دشمن بدون وقفه و با راه‌اندازی فتنه‌های مختلف آماده دشمنی کردن است و در این میان ما باید همواره هوشیار باشیم و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، بشناسیم و در دام آنها نیفیتم.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: جریان فتنه سال ۸۸ هنوز تمام نشده و نمونه بارز آن آشوبی بود که آبان امسال در کشور ایجاد شد و از قِبل آن نیز خسارتی بر کشور وارد آمد که با بصیرت و هوشیاری دلسوزان نظام و انقلاب عوامل آن شناسایی و این توطئه نیز خنثی شد.
وی عنوان کرد: مردم و مسئولان ما باید تلاش کنند بهانه به دست دشمن نداده و راه را بر نفوذ آنان باز نکنند، همانند بیانات رهبر معظم انقلاب که صف مردم را از آشوبگران جدا کردند.
نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران بواسطه حضور به موقع ملت در صحنه‌ برابری با توطئه‌های دشمنان ایمن شده است، ابراز امیدواری کرد: برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی امسال در استان کردستان باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

انتهای پیام
captcha