اعزام ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به اردو‌های شوق زیارت
کد خبر: 3867515
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

اعزام ۱۴۰۰ مددجوی کمیته امداد خراسان‌شمالی به اردو‌های شوق زیارت

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اعزام حدود هزار و ۴۰۰ مددجو به اردوهای شوق زیارت طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

اعزام 1400 مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی به اردوهای شوق زیارتمجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه اردو‌های شوق زیارت با مشارکت مردم خیر و نیکوکار برای مددجویان برگزار می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان به سفر‌ زیارتی مشهد اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: طی این ماه نیز ۴۰۰ نفر از مادران و دختران نیازمند زیارت اولی به شهر‌ مقدس مشهد اعزام می‌شوند.

الهی‌راد همچنین به برنامه‌های اردوی شوق زیارت تا پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان سال نیز هزار و ۸۰۰ نفر دیگر به اردو شهرهای مقدس قم و مشهد اعزام می‌شوند.

وی با تشریح برنامه شوق زیارت و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت، گفت: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را نداشته‌اند، شناسایی و با مشارکت مردم نیکوکار به این شهر‌های مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مددجویان در این اردوها در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل بیت (ع) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار می‌شوند.

الهی‌راد گفت: خیران نیکوکار هم‌استانی و خارج از استان می‌توانند از طریق شماره #۰۵۸*۸۸۷۷* در قالب طرح شوق زیارت کمیته امداد را نسبت به اعزام مددجویان نیازمند یاری ‌کنند.

انتهای پیام
captcha