اجرای ویژه‌برنامه «ضیافت کریمان» در یزد
کد خبر: 3868864
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

اجرای ویژه‌برنامه «ضیافت کریمان» در یزد

گروه اجتماعی ــ ویژه‌برنامه «ضیافت کریمان» با حضور ۶۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و از محل موقوفه «علی‌شاه میبدی» در یزد برگزار شد.

ضیافت کریمان با حضور ۶۰۰کودک یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، ویژه‌‌برنامه «ضیافت کریمان» با حضور ۶۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در یزد برگزار شد. این ویژه‌برنامه از محل اجرای نیت موقوفه علی شاه میبدی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 12 و 13 دی‌ماه در مسجد حظیره برگزار شد.

محمدحسین کاظمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: ویژه‌‌برنامه ضیافت کریمان محفلی خاطره‌انگیزه با اجرای برنامه‌هایی برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی‌(ره) و بهزیستی شهرستان یزد است.

وی با اشاره به اینکه در این ویژه‌برنامه ۶۰۰ کودک و نوجوان حضور داشتند، گفت: ویژه‌برنامه ضیافت کریمان از اجرای نیت موقوفه علی شاه میبدی در راستای اطعام کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بود.

رئیس اداره اوقاف یزد وعظ و سخنرانی، اجرای محتوایی اخلاقی و اسلامی ویژه کودکان و اطعام این افراد را از جمله برنامه‌های این مراسم اعلام کرد و افزود: آشنایی کودکان و نوجوان با مسائل اخلاقی در کنار یک برنامه شاد و ماندگار از جمله اهدافی است که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد دنبال می‌کند.

انتهای پیام
captcha