کلیدواژه‌های دهه فجر از بیانیه گام دوم انقلاب باشد
کد خبر: 3875791
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

کلیدواژه‌های دهه فجر از بیانیه گام دوم انقلاب باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، محور حرکت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: کلیدواژه‌های دهه فجر باید از بیانیه گام دوم باشد که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شد، گرفته شود.

محور حرکت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس این شورا در استان تهران، شب گذشته، 12 بهمن در مراسم جشن انقلاب در مسجد عابدینیه سمنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حرکت دینی شکل‌گرفته افزود: انقلاب و حرکت امام خمینی (ره) الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و اهل‌بیت (ع) است.

وی ادامه داد: انقلاب امروز بیش از هر تفکری رو به گستردگی است زیرا راهی که امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی در چهار دهه پیش پایه‌گذاری کردند، مرزهای جغرافیایی عالم را فراگرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران  محور حرکت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: کلیدواژه‌های دهه فجر باید از بیانیه گام دوم باشد که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شد، گرفته شود.

محمودی یادآور شد: خون شهید سلیمانی در آغاز گام دوم انقلاب و شرایطی که دشمنان می‌کوشیدند تا ارزش‌های انقلاب را کمرنگ جلوه دهند، بار دیگر سبب انسجام و تقویت ارزش‌ها شد.

انتهای پیام
captcha