اتحاد و یکپارچگی راه حل رفع مشکلات اقتصادی است
کد خبر: 3886737
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

اتحاد و یکپارچگی راه حل رفع مشکلات اقتصادی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید براینکه برای حل مشکلات اقتصادی نیز باید تمام ملت ایران با هم متحد و یکپارچه شوند، اعلام کرد: هم مسئولان باید تلاش بیشتری کرده و به فکر مردم باشند و هم مردم کمک کنند تا این دوران را نیز پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پیامی با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار کرد: سالی که گذشت، سالی پر از موفقیت و  مصیبت‌های بسیار بود و از جهتی دارای پیروز‌ی‌های بسیاری برای ملت ایران بود.
وی افزود: در سال ۹۸ هم قدرت نظامی ایران برای جهان به اثبات رسید و هم اینکه توانستیم تحریم‌های دشمن را به راحتی پشت سر بگذاریم.
آیت‌الله حسینی شاهرودی بیان کرد: سال گذشته همچنین به خاطر وقوع سیل و زلزله مشکلاتی برای مردم پیش آمد اما در کنار این مشکلات، برکاتی از جمله خروج از خشکسالی هم را هم برای مردم داشت.
وی با اشاره به وجود ویروس کرونا در آخر سال ۹۸ عنوان کرد:  وجود این ویروس نیز عید سال جدید را با سال‌های گذشته متفاوت کرده است و اگر در سال‌های گذشته توصیه به دید و بازدید و مسافرت بود امسال برعکس این امر بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: ملت ایران باید همچون گذشته در کنار هم بتوانند این دوران را پشت سر بگذارند و با کمک هم و رعایت نکات بهداشتی بتوانند ابن دوران را طی کنند.
وی عنوان کرد: در این آغاز سال دست دعا به آستان خداوند متعال بلند کرده  و از خدا بخواهیم حال ما را به بهترین حالات تغییر دهد.
وی با تأکید براینکه برای حل مشکلات اقتصادی نیز باید همگان دست به دست هم دهیم، اعلام کرد: هم مسئولان باید تلاش بیشتری کرده و به فکر مردم باشند و هم مردم کمک کنند تا این دوران را نیز پشت سر بگذاریم و استقلال‌مان که از جهات مختلف افتخارات خوبی را برای ما ایجاد کرده است، حفظ کنیم.
آیت‌الله حسینی شاهرودی در پایان یادآور شد: امیدواریم اقتصاد ما در سال ۹۹ رشد چشمگیری داشته باشد و در چندسال آینده اقتصاد اول منطقه شود.
انتهای پیام
captcha