توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه عنبرآباد
کد خبر: 3896038
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه عنبرآباد

فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه ۳ هزار بسته معیشتی شامل کالا‌های اساسی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله کرمان، با حضور مسئولان شهرستان، توزیع 3 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بین خانواده‌های نیازمندان این شهرستان آغاز شد.

حسن سنجری، فرمانده سپاه عنبرآباد در حاشیه این مراسم گفت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان عنبرآباد رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه طی سه مرحله در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد.

وی افزود: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه 3 هزار بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی که ارزش هر بسته 300 هزار تومان است، بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه عنبرآباد بیان کرد: در مجموع برای تهیه 3 هزار بسته معیشتی مرحله اول در عنبرآباد بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و بیش از 8 هزار خانوار نیازمند در شهرستان عنبرآباد شناسایی شدند.

سنجری تصریح کرد: در دو مرحله دیگر رزمایش 5 هزار خانوار بسته معیشتی دریافت خواهند کرد که می‌طلبد در این زمینه مردم نیز مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha