اجرای طرح «یاریگران زندگی» در کانون‌های مساجد قزوین
کد خبر: 3896129
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

اجرای طرح «یاریگران زندگی» در کانون‌های مساجد قزوین

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین از برگزاری دوره تربیت مربی طرح «یاریگران زندگی» در حوزه پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

برگزاری طرح «یاریگران زندگی» توسط کانون‌های مساجد قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های مساجد قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین گفت: یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی در کشور مسئله اعتیاد است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز به‌عنوان مهم‌ترین و اولویت‌دارترین آسیب‌های اجتماعی کشور نام برده‌اند.

وی افزود: طرح یاریگران زندگی که طبق تفاهم نامه‌ای که ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده است با تشکیل کمیته راهبری به‌منظور بهره‌مندی بیش‌ازپیش از ظرفیت مردمی و خودجوش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین گفت: این طرح با هدف کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی، رفتارهای پرخطر و اعتیاد به مواد مخدر است که مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با مراجعه به پورتال بچه‌های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir و صفحه اختصاصی کانون ضمن ثبت‌نام در طرح نسبت به ثبت‌نام در طرح یاریگران زندگی مشارکت خواهند کرد.

وی در پایان افزود: در پایان این طرح از 100 مدیر برتر تقدیر و کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس و همچنین مدرک مربیگری اهدا خواهد شد امید است با اجرای طرح یاریگران زندگی تحولی عظیم در عرصه کاهش تقاضای مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در کشور صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha