اعلام ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی(ع) در البرز
کد خبر: 3897290
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

اعلام ویژه‌برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی(ع) در البرز

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از راه‌اندازی کاروان‌های شادی تحت عنوان «نسیم کرامت» به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) خبرداد.

اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام حسن مجتبی(ع) در البرز

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری مراسم‌ و تجمعات، امسال امکان برگزاری مراسم‌ حضوری در بقاع متبرکه استان وجود ندارد.

وی افزود: یکی از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده جهت اجرا به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) راه‌اندازی کاروان‌های شادی تحت عنوان «نسیم کرامت» به همت هیئت‌ امنای بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سطح استان با همکاری نهادها و مجموعه‌های فرهنگی شهرستان‌ها است.

دشتکی بیان کرد: ویژه‌برنامه تعویض پرچم در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج با حضور برخی از مسئولان با رعایت تمام موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی ساعت ۱۸ امروز(19اردیبشت) برگزار می‌شود. پنج مبلغ مستقر در قم و تعدادی از مبلغین بومی در کانال‌های فضای مجازی امامزادگان و بقاع متبرکه استان فعالیت تبلیغی و برنامه‌های زنده متناسب با ولادت امام حسن(ع) را برگزار خواهند کرد.

وی در پایان به توزیع پنج هزار بسته حمایتی از ابتدای ماه مبارک رمضان به محوریت بقاع متبرکه استان اشاره کرد و یادآور شد: همه ساله با ترویج افطاری ساده میزبان خیل عاشقان اهل بیت(ع) در بقاع متبرکه استان بودیم و امسال اجرای این نیت که از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین تامین شده است، با پخت و توزیع ۱۰ هزار غذای نذری همزمان با ولادت امام حسن(ع) در مناطق کم‌برخوردار استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha