برگزاری نشست «هم‌اندیشی و هم‌افزایی گام دوم تبلیغ» در قروه
کد خبر: 3911327
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

برگزاری نشست «هم‌اندیشی و هم‌افزایی گام دوم تبلیغ» در قروه

نشست «هم‌اندیشی و هم‌افزایی گام دوم تبلیغ» ویژه اساتید و طلاب شاخص امروز، 29 تیرماه در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه امروز، 29 تیرماه در «نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی گام دوم تبلیغ» ویژه اساتید و طلاب شاخص بر لزوم حضور نخبگان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هم‌افزایی صاحب نظران در این حوزه تأکید کرد و شناسایی و ساماندهی نخبگان فرهنگی در شهرستان را یکی از طرح‌های اداره تبلیغات اسلامی دانست.

وی افزود: حضور نخبگان فرهنگی می‌توانند بعنوان پیام آوران و حاملان نظریه‌های دینی و انتقال مباحث دینی باشند و در این زمینه نقش محوری و کلیدی را ایفا کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه حضور عناصر تبلیغی و نخبگان حوزه‌های علمیه در شناسایی آسیب‌های منطقه و زیست بوم فرهنگی را ضروری دانست و بیان کرد: برگزاری این نشست‌ها باید از لحاظ بَعد تئوری و نظری به سمت عملیاتی کردن نظر جمعی در مورد آسیب‌ها باشد لذا طبق فرمایش مقام معظم رهبری امروز تصمیم‌گیری با حضور جوانان انقلابی و جهادی بهتر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه گام دوم تبلیغ، ادامه گام اول تبلیغ است؛ تحول در تبلیغ، ‌تحول در اصول تبلیغ نیست و باید از ابزارهای کارآمد بهره ببریم، اعلام کرد: تبلیغ از اصول و ارکان اسلام بوده و مقوله تبلیغ میراث پیامبران است بر همین اساس در انقلاب اسلامی هم توجه ویژه‌ای به این موضوع شده است.

حجت‌الاسلام عبدی یادآور شد: نقش اصلی تحول فرهنگ بر عهده مردم است و سازمان تبلیغات اسلامی قصد دارد تا با شناسایی، تقویت و شبکه‌سازی هسته‌های مقاومت و حلقه‌های میانی حوزه تبلیغ، زمینه را برای مردم‌سازی تبلیغ هموارتر کند.

گفتنی است؛ این جلسه طبق دستورالعمل صادره از سوی سازمان مرکزی و اساسنامه هسته‌های سخت، حجت‌الاسلام حیدری به‌عنوان دبیر جلسات طلاب و اساتید شاخص انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha