توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های زندانیان کردستانی
کد خبر: 3939549
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های زندانیان کردستانی

مدیرکل زندان‌های کردستان با اشاره به اینکه خیرین و مردم استان کردستان همواره یاریگر نیازمندان و به ویژه زندانیان بوده‌اند، گفت: در این راستا در شرایط سخت کرونایی با توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های زندانیان حمایت خود را از محرومان جامعه نشان دادند.

مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه سال جاری تاکنون بیش از 900 بسته معیشتی با کمک انجمن حمایت از زندانیان استان کردستان بین خانواده‌های زندانیان استان کردستان توزیع شده است.

وی افزود: این بسته‌های معیشتی شامل اقلام مختلف از جمله برنج، گوشت مرغ، رب، روغن، ماکارونی، ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده بوده است که بین خانواده‌های زندانیان نیازمند سطح استان کردستان توزیع شد.

مدیرکل زندان‌های کردستان تعداد خانواده‌های تحت پوشش انجمن‌های حمایت از زندانیان استان کردستان را 880 خانواده دانست و عنوان کرد: انجمن‌های حمایت از زندانیان خدمات مختلفی از جمله مستمری ماهیانه، تهیه اقلام و مایحتاج زندگی، کمک هزینه‌های درمانی و تحصیلی را به این خانواده‌های آبرومند ارائه می‌دهند.

وی با تقدیر از خیرین و مؤسسات مردم نهاد و سپاه پاسداران به جهت حضور در این اقدامات ارزشمند و خداپسندانه یادآور شد: این روزها و با توجه به مشکلات اقتصادی که دامنگیر جامعه شده است، حضور و مشارکت گروه‌های جهادی در رفع مشکلات و نیازمندی‌های اقشار نیازمند جامعه از جمله خانواده‌های زندانیان، می‌تواند در کاهش آسیب در جامعه بسیار مؤثر واقع شود.

انتهای پیام
captcha