تأکید حماس بر وحدت گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های صهیونیستی
کد خبر: 3940919
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۹

تأکید حماس بر وحدت گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه‌های صهیونیستی

رئیس دفتر سیاسی حماس بر پایبندی به وحدت ملی و موفقیت در روند آشتی داخلی فلسطین برای مقابله با طرح‌های اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الغد، اسماعیل هنیه در سخنرانی خود به مناسبت سی‌وسومین سالگرد تأسیس جنبش حماس گفت: این جنبش از ابتدای تأسیس تا این لحظه طرفدار وحدت مردم فلسطین در داخل و خارج از کشور و خواهان آشتی و همکاری و پایان دادن به اختلافات بوده و خواهد بود.
 
هنیه بر احیای همگرایی ملی و سیاسی ملت فلسطین و همه سازمان‌هایی که حمایت، رهبری و مدیریت امور فلسطینیان در داخل و خارج را بر عهده دارند تأکید کرد.
 
وی ادامه داد: هفت میلیون فلسطینی در خارج از کشور زندگی می‌کنند که نقش مهم و استراتژیکی در پیروزی آرمان فلسطین دارند. بنابراین ما با تمام قدرت آگاهی و توانایی به سمت موفقیت در مسیر آشتی، که اخیراً با برادرانمان در جنبش فتح و جناح‌های ملی فلسطین آغاز کردیم، پیش می‌رویم و همه موارد لازم را برای دستیابی به موفقیت و رسیدن به این آشتی ملی فراهم کرده‌ایم.
 
هنیه تأکید کرد: حماس آماده کمک به وحدت ملی فلسطینیان برای مقابله با پروژه‌های نابودی آرمان فلسطین است. امروز، چه از طریق معامله قرن و چه در طرح الحاق کرانه ‌باختری به سرزمین‌های اشغالی، با پروژه‌های بسیار خطرناکی برای از بین بردن آرمان فلسطین روبه‌رو هستیم.
 
انتهای پیام
captcha