مهرواره «سبک بالان عاشق» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3950883
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

مهرواره «سبک بالان عاشق» در یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مهرواره قصه‌گویی «سبک بالان عاشق» با هدف یادمان شهید محمدحسین ذوالفقاری در یزد خبر داد.

مهرواره قصه گویی سبک بالان عاشقبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، معاون فرهنگی شهرداری و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 11 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده بیشترین تمرکز بر فضاسازی شهری قرار دارد.

وی برگزاری مسابقات مختلف از طریق فضای مجازی را از جمله برنامه‌ها دانست و از برگزاری مهرواره قصه‌گویی «سبک بالان عاشق»، یادمان شهید محمدحسین ذوالفقاری خبر داد و افزود: آثار این مهرواره از 13 الی 15 بهمن به صورت مجازی نمایش داده‌ خواهد شد و برترین‌ها در مراسم اختتامیه، 16 بهمن معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزاری مجازی هشتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد را از دیگر برنامه‌ها دانست که در قالب 147 رویداد ورزشی برپا خواهد شد.

وی؛ همگرایی خانواده‌ها و تحرک بدنی و سلامت جسمی و روانی خانواده‌ها و آحاد همشهریان و همچنین ارتقای نشاط اجتماعی در اقشار مختلف را از اهداف این المپیاد برشمرد و گفت: این رقابت‌ها خانواده‌محور و فاقد هرگونه محدویت سنی است که 39 رشته ورزشی ویژه آقایان و 38 رشته ورزشی ویژه بانوان در نظر گرفته شده است.

ملازینلی با اشاره به پیشتازی یزد در تدوین پروتکل‌های برگزاری المپیادهای ورزش محلات در کشور، گفت: امسال نیز پروتکل خاص برگزاری مجازی این رقابت‌ها تهیه شده که از طریق وب سایت FARHANG.YAZD.IR‌ در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفته است.

معاون شهرداری یزد از اختصاص حدود 600 مدال و 120 میلیون تومان جایزه نقدی در این رویداد خبر داد و بیان کرد: 24 هیئت ورزشی در برگزاری این مسابقات همکاری دارند و 80 نفر در برگزاری این المپیاد مشارکت مستقیم دارند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: اختتامیه این المپیاد، 24 اسفندماه مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار خواهد شد و بلافاصله پس از اختتامیه این مسابقات، دومین دوره پارا المپیاد ورزش محلات یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha